![]() |
Кінематограф та історична реконструкція. Еволюція.
ЯКі цікаві, новаторські фільми ви знаєте? Як змінювались уявлення про середньовіччя починаючи від перших німих ч/б спроб до голлівудських блокбастерів аля Володар перснів? Чи завжди мільйонні бюджети гарантують правдивість картинки?
|
перше, що можу запропонувати - Пісня про Нібелунгів, 1924 рік.
![]() http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%...C%D0%BC,_1924) --- є flv версія. |
Цитата:
По-моему, бюджет фильма ничего гарантировать в принципе не может. За большие деньги легко можно снять большой отстой. Очень важно, чтобы был адекватный сценарий, ну и режиссёр не дурак. Из неплохих современный фильмов могу отметить "Когда солнце было богом", "Александр. Невская битва". Они хоть и не без недостатков, но и не порнушные. Кстати, и сравнительно малобюджетные. Из недавно виденного откровенное жестокое порно - голливудский "Циклоп" и российский "1612 год". Очень рекомендую циничным личностям для повышения настроения и продления жизни на несколько минут :-) Для съёмок "1612 года" были привлечены ведущие российские и белорусские реконструкторские клубы, но дебильный сценарий это не поправило. По поводу старых фильмов, мне лично в них не нравится ОЧЕНЬ театральная игра актёров. Ещё вызывает улыбку ужасающая отрицательность отрицательных героев, а если положительный, то настолько, что хоть на хлеб вместо масла намазывай :-) |
Цитата:
|
Як доречно створена тема: я якраз пишу диплом "Кінематографічний діалог Бергмана і Тарковського в історичному аспекті". Що ж стосується мого бачення історичного фільму, то хороші історичні фільми я можу умовно поділити на дві групи:"реконструкторсько правильні" і фільми, в яких витриманий дух епохи. Стосовно останніх можу зацитувати сама себе (шматок дипломної тобто): "Торкаючись проблеми історичного часу, обидва режисери сповідують схожі принципи. Йдеться про те, що вони не визнавали «музейності» у фільмах, намагались насамперед відтворити дух епохи, відчуття епохи. За спогадами оператора Вадима Юсова: «В «Андрії Рубльові» ми відчували життєву необхідність продертись крізь час, побачити те далеке життя без пелени і завіси століть, перенести туди глядача» . Розповідаючи про «Андрія Рубльова», Тарковський говорив, що «головним для нас у всіх випадках були самі події, люди, які в них брали участь, характери цих людей» , що йому «хотілось, щоб предмети матеріальної культури з екрану сприймались так, як сприймаються у повсякденному житті речі, які нас оточують» ". Таким чином я веду до того, що крім історично витриманого антуражу дуже важливим для вдалого кінофільму є вміння режисера передати відповідну атмосферу та показати адекватне ставлення героїв до оточуючої їх дійсності
|
Цитата:
|
Цитата:
памятаю дивився я амер. "Народження нації" (1910). жодного негра:) - замість них фарбовані білі актори... ледь не заснув, але ситуацію врятували суперові батальні сцени. Напевно найкраща екранна кавалерійська атака. --- Технології(мода) змінюються, але стиль залишається! |
Цитата:
|
Заговорився...
|
Вот тут можно скачать, кого интересует, две части фильма про Нибелунгов (1 и 2 часть соответственно):
http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=280475 http://torrents.ru/forum/viewtopic.php?t=281769 Не знаю, имеет ли смысл делать акцент на исторический аспект у таких режов как Тарковский или Бергман. В той же "7 печати" отходит на второй план достоверность доспехов, в которых был рыцарь, или в каких накидках монахи сжигали "ведьму". Например мне во время сцены шествия-покаяния было как-то не до оценки историчности накидок. |
Годинний пояс GMT +3, час: 10:52. |
vBulletin v3.5.3 (Український), Copyright ©2000-2025,
Переклад зробив Всеслав